Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form :(

דן – תחבורה ציבורית , אוטובוסים, קווים, מודיעין תכנון נסיעה
קווים ותחנות
לוחות זמנים
טעינת רב-קו מרחוק
דרושים

היכן רוכשים ?

היכן ומתי ניתן לרכוש כרטיסים?

למעט כרטיס בודד שמוציא הנהג כל שאר סוגי החוזים מוטענים על גבי כרטיס הרב קו.
רק לאחר רכישת כרטיס רב קו בתחנות השירות ניתן להטעין אצל כל נהג באוטובוס או בתחנות השירות הפתוחות לציבור הרחב חוזה חופשי חודשי, חוזה "חופשי שבועי", חוזה "חופשי יומי" או  חוזה "ערך צבור".
ניתן גם לרכוש לארגונים כמות כרטיסים(רב קו בקנייה מרוכזת):

קופה בתחנה המרכזית החדשה
כתובת: תחנה המרכזית החדשה, קומה 7
טלפון: 03-6933321
שעות פעילות: ימים א-ה 7:00-14:30, יום ו סגור


מכשיר הנפקה, תמונה

כל בעיה או תקלה בכרטיס הרב קו, שנוצרה לאחר הטענת הכרטיס בכל סוג שחל חוזה(חופשי חודשי, חופשי שבועי, חופשי יומי, ערך צבור) תטופל דרך מרכז השירות של דן בטלפון: 03-6394444 .

החזרים כספיים או החלפות בגין קניית כרטיס שנקנה ע"י ארגון בקנייה מרוכזת ולא אישית, ייעשו מול דן אך ורק דרך הארגון ולא אישית.

ביקורת

את כרטיס הרב קו יש להציג בפני מבקר ולדרישתו, יש להציג תעודה מזהה.

שים לב בעת הקניה לוודא שאכן רכשת את הכרטיס המתאים לך וששילמת את הסכום המתאים.

כרטיסי "רב קו" ניתן להנפיק בתחנות השירות הפרוסות בגוש-דן. 

כתוב לנו ונשמח לענות לך

מרכז שירות לקוחות "דן" לשירותך 03-6394444, 3456* מכל טלפון.