Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form :(

דן – תחבורה ציבורית , אוטובוסים, קווים, מודיעין תכנון נסיעה
קווים ותחנות
לוחות זמנים
טעינת רב-קו מרחוק
דרושים

נגישות בדן

חברת "דן", שמה לעצמה למטרה לאפשר לכלל האוכלוסייה, כולל לאנשים בעלי מוגבלות זו או אחרת, נגישות מלאה לנכסי ושירותי הארגון.
להלן חלק מפעיליות החברה:

אוטובוסים נגישים

כל האוטובוסים העירוניים בדן(למעט הקו התיירותי קו 100) הינם אוטובוסים נגישים בעלי רצפה נמוכה ללא מדרגות, לנוחות מרבית לעלייה באוטובוס ובירידה ממנו. אוטובוסים אלה מצוידים ברמפה בדלת האחורית שנועדה להעלות נכים בכיסאות גלגלים ישירות מהמדרכה, ובמערכת כריזה פנימית(עבור הנוסעים באוטובוס) וחיצונית(עבור הממתינים בתחנה).

אתר האינטרנט

הנגשת האתר בוצעה על ידי Clarifi- כלי להנגשת אתרים, ובהתאם לתקן הישראלי לנגישות 5568 והנחיות גוף התקינה הבין-לאומי W3C לרמה AA ובעזרת ייעוץ מומחי ההנגשה של Clarify.

התאמות עיקריות

צבעים:
שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה ו/או בהיר. התאמת האתר לעיוורי צבעים.
מקלדת:
מתן אפשרות ניווט על ידי המקלדת.
תוכן האתר:
הנגשת התמונות באתר.
הנגשת תפריטים באתר.
הגדלת הפונט למספר גדלים שונים.
התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות.
הצהרת נגישות.

דרכי יצירת קשר

למידע עדכני לציבור לגבי זמינות הקווים ניתן  לפנות למוקד השירות בטל': 03-6394444 או 3456* מכל נייד. 

במידה ונתקלתם בקשיים או בליקויים בנושא הנגישות ניתן לפנות אל אהרון ביבי, רכז הנגישות של דן באמצעות דוא"ל aharonc@dan.co.il או באמצעות טופס צור קשר באתר זה ואנו נפעל על מנת לבדוק ולטפל בנושא, נשמח לעמוד לשירותכם.