שרות לקוחות דן

עבור אל: המוקד המאויש מענה קולי מענה אלקטרוני טיפים

לצורך מענה זמין, מהיר ואיכותי לפניותיך, חברת "דן" מעמידה לרשותך מרכז שרות לקוחות.

מרכז שרות לקוחות "דן" נותן מענה ופתרון לאופן ההגעה ממקום למקום וכן מידע נוסף ומגוון. הפעילות במוקד עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר של שרות לקוחות טלפוני ונתמכת במערכות טכנולוגיות מתקדמות. מערכות השרות והתמיכה מאפשרות ל"דן" שיפור מתמיד בזמן הטיפול והתגובה בפניות הלקוחות, וכן ביעילות ובמקצועיות של המוקד. 

  

צלצלו: 03-6394444 או 3456*

המוקד המאויש

מלבד המענה הקולי, אנו מפעילים מוקד טלפוני מאויש, דרכו ניתן לקבל מידע מנציג שרות אודות: אופן ההגעה ממקום למקום בצורה המדויקת ביותר מעבר לניתן באתר האינטרנט. תעריפי נסיעה, מידע לגבי הכרטיסים השונים, אזורי כרטיסי המנוי. מידע על קווים מיוחדים אשר אינם קיימים במענה האוטומטי. המודיעין מעודכן בשינויים זמניים במסלולי הנסיעה של הקווים השונים בשל עבודות וסגירת כבישים, הופעות בידור וכדומה, מענה וטיפול בפניות אל מחלקת האבידות.

המענה הקולי

אנו מפעילים מענה קולי אוטומטי. במענה הקולי ניתן לקבל את המידע שלהלן :

  • שעות הפעילות של קווי "דן" השונים.

  

המענה האלקטרוני

הדגש המושם במרכז שרות הלקוחות הוא חלק מתפיסת עולמנו, המעמידה במרכז את שביעות הרצון שלך, הלקוח/ה.

   

שעות פעילות המוקד הטלפוני המאוייש
ימי פעילותשעות פעילות
ראשון-חמישי  05:00-01:00
שישי/ערב חג  כחצי שעה לפני כניסת השבת - 05:00
מוצאי שבת/חג 01:00 - כחצי שעה מצאת השבת

* המענה הקולי אוטומטי פועל עשרים וארבע שעות ביממה, כל ימות השבוע.

 

   

  

טיפים!

  • היעזרו במודיעין הטלפוני אם לא מצאתם תשובה מספקת באתר.
  • עדיף להיעזר במענה האוטומטי אשר זמן התגובה שלו מהיר יותר, אך בכל שלב ניתן לעבור למוקד המאויש (בשעות הפעילות ) בנושאי אבידות ומציאות יש לוודא טלפונית כי האבידה נמצאה ובמידה וכן נציגי השרות ייתאמו עמכם איסוף האבידה. שימו לב, לאחר 3 חודשים, אבידה אשר לא תידרש תימסר לתרומה או למשטרת ישראל.

» לחץ כאן למספרי טלפון ושעות פעילות יתר משרדי דן לשירות הציבור